Twitter

Follow Ep_Meijer on Twitter

donderdag, november 16, 2006

Meer fanmail

Geachte heer Meijer,
Ten eerste is de HM De Ruyter geen torpedopootjager, maar een fregat. Ten tweede vind ik u een kwal. Hoe haalt u het in uw weekdierhersens om de marine te associëren met fors geschapen dames? We hebben het al zo moeilijk, nu onze vloot alweer met een aantal roeiboten ingekrompen is. Iedereen is welkom in Den Helder, meneer, ongeacht sekse, ras of geaardheid. Maar op het gewicht wordt wel degelijk gelet, want we willen natuurlijk niet dat één van onze twee fregatten kapseist als zo’n dragonder uit haar kooi stapt.
Ahoy,

Schout-bij-nacht Otto Sinknietz (74,6 kg, na het douchen).

Beste meneer Meijer,
Met leedwezen deel ik u hierbij mede dat het bestuur van de vereniging ‘Houdt den zeekoe hoog’ besloten heeft om uw weblog voortaan te boycotten. Het is ronduit een schande dat u een zo nobel, zachtmoedig wezen als de zeekoe in één adem durft te noemen met een omvangrijke politica. En dan nog een drachtig exemplaar ook! Heeft u enig idee hoe zwaar de zwangerschap van een zeekoe is?! U beklaagt zich, zoals uit uw weblog blijkt, nogal eens over de 9-tot-5-maatschappij. Nou, meneer Meijer, een zeekoe droomt daarvan. 24 uur per dag, zeven dagen per week probeert een zeekoe voedsel te bemachtigen (en in het geval van een drachtig exemplaar zelfs voor twee), terwijl het constante gevaar van een bloeddorstige orka op de loer ligt. Dat zie ik een politica nog niet zo snel doen. Jammer, dat u over zo weinig fijngevoeligheid beschikt.
Overigens met vriendelijke groet,

Cyril Druifdroger, secretaris ‘Houdt den zeekoe hoog’ (68,4 kg inclusief trouwring).


Beste Ep,
Gisteren tijdens het punnik-uurtje is één van onze patiënten weten te ontkomen. Hij doet zich voor als schout-bij-nacht. Heb jij soms iets van hem vernomen?

Elke Dwarsverband, nachtzuster (65,2 kg, I wish).

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Hahahah! In deze zitten erg veel geweldige dingen verborgen!! Sinknietz...., 65,2 kg. I wish...
Jammer alleen dat je fors geschapen link het niet doen, ik brand van nieuwsgierigheid nu.

Ep Meijer zei

Nu doet-ie het wel. Mijn schoenmaat is overigens 42.

Anoniem zei

En, kloppen de verhoudingen?
(Die warning eronder, geweldig!)

Ep Meijer zei

Nog nooit klachten gehad.

Anoniem zei

fantastisch neergezet.Mijn schoenmaat is overigens ook 42 maar alleen omdat 41 1/2 niet meer gemaakt wordt

Anoniem zei

Ep & Paco, een soort brothers in euh...arms dus... ;-)

Ep Meijer zei

Nou Paco, geef me de, eh, vijf!

Anoniem zei

Hahaha, het is weer supermelig..
Maar goed dat ik geen man ben want mijn schoenmaat is 36 ;-)