Twitter

Follow Ep_Meijer on Twitter

zondag, november 19, 2006

Free publicity

‘Dames en heren, welkom bij LTR Esplanade! Nicolette, wat hebben we vanavond om de kijkers van hun eigen miserabele levens af te leiden?’
‘Nou, dat zal ik je vertellen, Bart-Jan. Waltraut Katzenjammer, je weet wel, de zus van, overweegt samen met haar prille liefde, de topambtenaar Sicco de Quadsteniet, om een kort geding aan te spannen tegen de schrijver Ep Meijer.’
‘Dat klinkt naar hoge advocatenrekeningen, vertel.’
‘Het is een beetje ingewikkeld. Zie je, Waltraut en Sicco hebben elkaar via de site van Ep Meijer leren kennen. Maar nu eisen ze schadevergoeding. We hebben Waltraut voor de camera weten te krijgen. We vroegen haar hoe het zover heeft kunnen komen.’
‘Nou kijk. Mijn zus mag dan goed zijn in kunstpunniken zonder zuurstofmasker, op de lange afstanden dan, want in de sprint maakt ze echt geen schijn van kans tegen de Oezbeken, maar ik heb mooi in de Playboy gestaan, met een nietje door mijn navel. Ergens kan Ursula dat nog steeds niet hebben. Dus doet ze van alles voor aandacht. Zichzelf bij Jensen uitnodigen, dat soort dingen. En dan mij mee nemen. Alsof ik een soort huisdier ben. Het was andersom, bitch! Die Jensen kon zijn ogen niet van me af houden. Na de uitzending stelde hij me zelfs voor om het even snel in de meterkast te doen. Hij kon hem niet eens overeind krijgen, de sukkel. Pijpen, talk dirty, niets hielp. Ik bedoel maar. Om wie draait de show? Niet om Ursula in ieder geval, wat ze nu ook beweert over hoe ‘lief’ Ep het eigenlijk bedoelt. Nogal wiedes, ze laat zich dagelijks door hem beffen. Ik zeg altijd maar zo: wie zonder fouten is, werpe de eerste waterstofbom. Of is dat te intellectueel voor dit programma?’
‘Mevrouw Katzenjammer, u bent blond, houdt u zich alstublieft aan uw rol.’
‘Oeps. Waar waren we gebleven?’
‘Hoe kan het dat u en uw geliefde juridische stappen tegen Ep Meijer overwegen?’
‘Ik ben niet alleen op Sicco gevallen omdat hij topambtenaar is. Die periodieken, smullen! Hoezo slapend rijk worden? Vooral vind ik hem vet omdat hij een man van principes is. Hij wil best blijven lekken, maar dan anoniem. Nou ja, en dat wordt dan gewoon allemaal opgeschreven door die loser in Roermond, alsof onze privacy er helemaal niet toe doet. Sicco vindt dat het moet stoppen en ik ook, geloof ik.’
‘Nou, Nicolette, ik ben blij dat ik nog geen blog heb!’
‘Wat je zegt, Bart-Jan.’

3 opmerkingen:

Unknown zei

Ha die Ep,

Vorige week hebben we heel even contact gehad.
Kunnen wij een keer afspreken? In Roermond lijkt mij voor jou het meest gemakkelijk.
Ik stel voor om dan te bezien op welke wijze wij het een en ander vorm geven kunnen.

Greetings

Jan Kloppers

Ep Meijer zei

Strak plan, Jan. Je hebt mijn rugnummers. Wil je me na woensdag even bellen? Bedankt vast.

Ep

Anoniem zei

Hij is weer schitterend Ep!
Dank je.
Je linkjes...ik blijf het zeggen, geweldig weer!
Veel plezier met Ursula ;-)