Twitter

Follow Ep_Meijer on Twitter

zaterdag, november 11, 2006

Een warm bad

Geen gewone zaterdag, dit. Hij begon met een klusje: plafonds en muren witten in het andere huis van mijn huurbaas. Rond het middaguur was ik klaar. Onder de witte spikkels scoorde ik een Telegraaf. Had wel wat, zo’n krant onder mijn oksel, terwijl ik over de winkelstraten naar huis veerde, want gewoon lopen was er al niet meer bij sinds ik zeker wist dat het de elfde van de elfde ging gebeuren, uitgerekend de narrendag. Op mijn slagzij makende zolderetage kostte het me niet veel moeite om mezelf te vinden in de wirwar van de zaterdagkrant. Om in vakjargon te spreken neem ik er een recordaantal millimeters in beslag. Zo bont heb ik het dus nog niet weten te maken. Ik ben een paar keer op de radio geweest, de Limburger heeft ruim aandacht aan me besteed. Maar dit slaat alles. Om verlegen van te worden. Intussen wist mijn arme website niet wat hem overkwam. Honderden bezoekers kwamen vandaag langs. Sommigen lieten berichtjes achter: met complimentjes, uitnodigingen, blijken van zielsverwantschap. Als ik het goed begrijp, ligt er op mijn leeftijd zelfs nog een carrière als filmster in het verschiet. Ik hoef maar een mailtje naar filmpjes.nl te sturen en ik krijg er misschien een kanaal, wat dat ook te betekenen heeft. Eh, mag ik tevens de regie doen? Tussen de bedrijven met mijn mannetjes door belde ook mijn moep (mijn moeder) op. Juichend wilde ze even kwijt hoe leuk ze het verhaal vond. En ik kreeg nog meer fijne telefoontjes en emailtjes. Hartverwarmend en ontzettend leuk om mee te maken. Mijn dank aan allen.
Maar nu komt het er dus op aan. Nu gaat het erom de bezoekers vast te houden. Sterker nog, de inktvlek moet zich uitbreiden, zodat de uitgevers in de rij staan voor de literaire wielerthriller die ik op de plank heb liggen, zodat ik kan blijven schrijven.
Alle gekheid op een stokje. Ik wil u hier en nu een belofte doen: ik ga er mijn stinkende best voor doen om u aan deze site verslaafd te maken. Laat mij uw dagelijkse shot heroïne zijn. Als u het een tikkeltje anders wilt – meer seks bijvoorbeeld of meer actualiteit – laat u het me dan weten. Internet is per slot van rekening een interactief gebeuren. U vraagt, wij draaien. Maar nu even niet. Want nu ga ik nagenieten, met uw welnemen.

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik heb genoten van jouw verhaal en ga je zeker nog verder volgen. Veel succes!

Anoniem zei

Heb het ook gelezen.geweldig!Gun jou het optimale succes en heb je web gelinkt.Zal zeker elke dag lezen.
groet
paco

Anoniem zei

Hahaha, ik heb de reacties gelezen ja...Wauw, je bent ineens waanzinnig gewild, geweldig!! De fans zullen zich kwijlend aan je voeten werpen zo te lezen. Geniet ervan... ;-)

Anoniem zei

Kwam even kijken en heb genoten van je stukjes, al zag ik de link met consuminderen niet helemaal zitten.
Maar ik kom wel eens vaker buurten,
Marga

Anoniem zei

Laat het een uitdaging zijn om mij veslaafd te maken!

Ep Meijer zei

Is dat zo moeilijk dan, Jeltje?

Ep Meijer zei

Over de (ontbrekende) link met consuminderen: wat is er mis met noedelsoep en water?

Anoniem zei

Ja, dat is moeilijk. Dat blijkt nu al: ik ben een paar dagen niet hier geweest. Voordeel is wel, dat ik er weer ben... toch een beetje aan het verslaven?

Ep Meijer zei

De vraag stellen is hem beantwoorden, Jeltje. Welkom terug.