Twitter

Follow Ep_Meijer on Twitter

donderdag, januari 04, 2007

Hete tienermeisjes willen het anaal

Dit is mijn honderdste stukje hier. Mijn eerste century. Als je dat bij cricket flikt, geven vriend en vijand een staande ovatie. ’s Nachts kun je het dezer dagen op de BBC bekijken, alwaar het om the ashes gaat tussen Engeland en Australië of eigenlijk niet meer, want Australië heeft de testserie na drie zeges op rij al in de tas. Het gaat nergens meer om, maar toch brengen spelers en toeschouwers grif tientallen uren in de verzengende zon door. Wie iets van Britse humor wil begrijpen, moet zich verdiepen in cricket.
Een weblog allittereert leuk met wicket, maar daarmee houdt het verband op. Bloggen is hoogstens tobsport en getallen? Ach, ze zijn leuk om mee te goochelen.

Wat hebben de 99 voorgaande stukjes nu opgeleverd? Ruim zesduizend page views en een slordige 1.800 unieke bezoekers. Dat lijkt heel wat, maar ik heb nog iets anders ontdekt: het merendeel van de bezoekers komt bij toeval op mijn weblog terecht. Ze zijn namelijk op zoek naar iets heel anders. Ze willen bijvoorbeeld toiletpapier laten bedrukken en worden dan verwezen naar het stukje ‘vraag & aanbod’ alhier. Of ze vragen zich af wat het Stockholm-syndroom is en belanden dan bij het gelijknamige stukje. Er is zelfs iemand op deze website beland nadat hij/zij de volgende noodkreet googlede: ‘Wat is de zin van het leven?!’ Verreweg de populairste pagina’s bevatten echter de stukjes waarin ik schuttingtaal bezig. Grote lul, nauwe kutjes, ze zijn goed voor honderden, zoniet duizenden hits.

Hits, daar draait het om op Internet. Heb je genoeg traffic, dan stijgt je page rank misschien en dan betalen adverteerders meer per klik. Ikzelf denk liever in termen van kwaliteit, maar daar word ik nou niet bepaald rijker van. Tot nu toe is er aan advertentie-inkomsten een staggering $ 10,17 aan de strijkstok blijven hangen. De verleiding om u als tegenprestatie voor al dat leesgenot te vragen toch eens wat vaker op de advertenties op deze site te klikken, is groot. Helaas mag dat niet, op straffe van ophanging, geloof ik, want het gaat per slot van rekening om een Amerikaans bedrijf.

Kortom, er zit niets anders op dan mijn honderdste stukje als volgt te besluiten: groeten uit de goot, voor al uw geheime wensen op het gebied van natte poesjes.

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Hm, het telt niet echt dat ik telkens terug kom he? Ik ben bijna huisraad geworden...

Ep Meijer zei

Ik ben blij met iedere terugkerende, unieke bezoeker, Estrella. Trouwens, wat zou een huis zijn zonder meubilair?

Anoniem zei

Ervaring op andere sites leert dat het woord 'plompzakken' onmisbaar is voor traffic van enige betekenis. Plompzakken, graag gedaan.

Ep Meijer zei

Dank je, cloud. Plompzakken, dat zijn dus zakken die je niet alleen toewenst dat ze in de plomp zakken, maar die dat ook daadwerkelijk gedaan hebben, in de plomp zakken dan?

Ep Meijer zei

Oeps. Op Wikpedia lees ik zojuist een geheel andere betekenis van plompzakken. Lijkt me geen pretje.

Anoniem zei

Ik lig altijd in een deuk over de hits via google. Maar "relatieproblemen" en "jaloezie cq. vrijheid in een relatie" doen het ook goed, en als je meer Belgische bezoekers wilt moet je "Origami Zwaan" gebruiken.

Wel, ze staan nu in je reacties even een crawler afwachten en dan stroomt het geld binnen.

Graag gedaan!

Anoniem zei

Klopt! je wilt niet weten hoeveel hits ik krijg door een stukje over Andries Knevel

Ep Meijer zei

Laat staan wat er gebeurt als je die Knevel laat plompzakken, Paco.

Anoniem zei

ja, dan is het hek helemaal van de dam,laat staan een plompzakkende Knevel die Organi Zwaan in een cursus 'relatieproblemen'op jaloezie betrapt.Kun je het nog een beetje volgen?