Twitter

Follow Ep_Meijer on Twitter

zaterdag, januari 13, 2007

Opleidingsijs

Beste BN-er,

Omdat u eerder via ons bureau uw eye liner-tatoeage en de lift van uw borsten heeft laten regelen, zijn wij zo vrij om u nogmaals met een FANTASTISCHE AANBIEDING te benaderen.

U weet hoe het is: als BN-er is het vooral zaak om BN-er te blijven. Dat lukt echter alleen als u geregeld in debiele spelprogramma’s verschijnt. Nu is het probleem dat de redacties van die programma’s uit louter luiheid de meest van de pot gerukte formats bedenken. Dat heeft voor u als BN-er vergaande consequenties. De BN-er van tegenwoordig dient van alle markten thuis te zijn. Niet alleen moet u zich op glad ijs kunnen begeven, ook moet u op de hoogte zijn van de beginselen van het pokerspel.

BN-ers die mee willen tellen, investeren in hun toekomst!

Wij van Foolthem weten wat een BN-er beweegt. Daarom hebben we speciaal voor u cursusmateriaal ontwikkeld, dat u klaarstoomt voor alle gekkigheid die programmamakers ook maar kunnen verzinnen.

Een greep uit onze workshops:

* De schaamte voorbij; verleg uw grenzen op het gebied van exhibitionisme onder leiding van de bekende potloodventer Gerrit Regenjas. Onthullend!

* De eis is ijs; we vliegen u naar Lapland en maken u vertrouwd met alle aspecten van ijs inclusief een nacht in een wak. Verfrissend!

* Liegen met flair; in slechts een half dagdeel leert u de kluit nog gewetenlozer te belazeren, onder leiding van de wereldberoemde oplichter Cornelius Crooke. Leerzaam!

* Maak er meer van; altijd al van een eigen lingerielijn gedroomd? Tijdens deze workshop leert u hoe u nog meer munt kunt slaan uit uw status als BN-er. Lucratief!

* Pak de regie; wees de roddelpers voor… Lek! Deze workshop staat in het teken van de vele manieren waarop een BN-er zich kan verzekeren van exposure in de media. Aandacht!

Vele collega’s gingen u reeds voor, omdat ze inzagen dat een goede BN-er op de dag van morgen voorbereid is. De cijfers spreken voor zich: het lopende seizoen is maar liefst 57 procent van onze cursisten op het ijs aan de bak gekomen, hetzij bij RTL4, hetzij bij SBS6. Mag ik ook op uw inschrijving rekenen?

Met vriendelijke groet,

Harry Derat, directeur Foolthem Nederland BV.

9 opmerkingen:

Anoniem zei

jesus wat zal jij moe van jezelf zijn zeg!

Ep Meijer zei

Ga ergens anders puberen, joh.

Anoniem zei

Die lingerielijn lijkt me wel wat, die BN-status ambieer ik daarentegen absoluut niet...

Ep Meijer zei

Bloggers met een page rank mogen ook meedoen (die van mij is trouwens met stip naar 5 gegaan). Zin in een nacht in een wak?

hans zei

Je zal met iets anders moeten komen Ep,of gewoon niet natuurlijk.
Het is allemaal zo doordrenkt van verbittering en zelfhaat.
Dat is zonde van de (korte)tijd die je hebt.
Zelf speelde ik het liefst op de tennisbaan met vrienden die beter waren dan ik.
Alleen van hun kon ik leren.

Ep Meijer zei

Mijn page rank is inmiddels weer terug bij af. Raadselachtig. Datzelfde geldt voor jouw comment, Hans.

Anoniem zei

Verhip, je hebt gelijk, hij's weer weg, die rank. Vergeet die commentatoren Ep, al is dat makkelijker gezegd dan gedaan; tis al aardig genoeg dat je je comments aan hebt staan, het kan zo'n diarrhee opleveren. Af en toe moet ik zo'n zelfbeheersing opbrengen om niet op alle lulligheid en valsigheid op sommige blogs in te gaan, of er gewoon nooit meer naar terug te keren.

Anoniem zei

ik heb net een link bijgeplaatst op een pagina die een rank van 5 heeft, hopelijk trekt ie je rank weer op (als veel mensen dat doen in elk geval wel...)
Maar eigenlijk Ep, je schrijft eigenlijk veel te goed voor een blog, veel bloglezers zijn zo vluchtig. Ik hoop dat je je teksten en op z'n minst je energie ook inzet voor een volgend boek. (ik bedoel het niet negatief, het is eerder een gedachte door commentatoren als die hans.)

Ep Meijer zei

Dank je voor het compliment en het meedenken, Jolie. Mijn page rank gedraagt zich als een jojo. Nu staat hij weer op 5. Ikke niet snappen.
Overigens ben ik me van het vluchtige van dit medium bewust. Anderzijds heb ik het gevoel dat ik me als schrijver, met een vergrijzende groep boekenlezers, ook op dit front moet etaleren. Boeken zullen heus nog wel gelezen en geschreven worden (ook door mij, wees gerust), maar ik wil ook op andere manieren naar de lezers toe, om de drempel naar literatuur te verlagen, onder andere met een stuk interactie. Bovendien heb ik nog steeds erg veel lol in het bloggen. Het zou wel helpen als wat meer bezoekers in de gaten zouden hebben dat al dat gratis leesplezier op een eenvoudige manier gecompenseerd kan worden: klikkerdeklik.