Twitter

Follow Ep_Meijer on Twitter

donderdag, maart 01, 2007

Behekst

Het ruikt alsof er iemand een hele fles Chanel No. 5 heeft leeg gegooid en er hangt een roze nevel in mijn woonkamer. Ineens schiet de dame in de Rolls Royce me weer te binnen. Wie zou ze zijn? Dan open ik het kantelraam zo wijd mogelijk.

Ik knijp de ogen dicht. Dit bestaat niet, denk ik. De plant lijkt te pulseren. Of zou dat het effect van de parfumlucht zijn? Eén van de stengels heeft zich naar een stopcontact gewurmd. Ik haal een bezemsteel erbij, verbreek de verbinding en het pulseren stopt. Of ben ik aan het hallucineren? Ik moet toch eens op Internet opzoeken wat mij is komen aanwaaien. Maar dat is van later zorg. Eerst douchen.

Als ik me eindelijk sinds uren weer warm voel, denk ik aan wat er had kunnen gebeuren als ik niet wakker was geschrokken in de caravan. Dan had ze me geschaakt. Met welk doel? De hete druppels roffelen op mijn hoofdhuid. Ik hoef alleen maar mijn ogen dicht te doen en ik zie het voor me.

Op glazen muiltjes met naaldhakken na is ze naakt en ze komt tergend traag op me af gekropen. Af en toe giechelt ze. Ze knoopt mijn broek los, neemt mijn al stijve lid in haar mond, terwijl ze me blijft aankijken als een onschuldig kostschoolmeisje. Als een slang kronkelt haar tong over mijn eikel en met haar lippen oefent ze op precies de juiste plaats druk uit. Er ontsnapt een kreun aan mijn binnenste.
‘Wacht,’ zegt ze als ik er bijna ben, ‘nu mag je kijken.’
Ze sluipt op de knieën van me weg en gunt me een blik op haar brievenbus, die als een mandje onder haar billen hangt. Ze draait haar hoofd naar me om, lacht en ik krijg een glimp van haar linkerborst, die op een omgekeerde piramide lijkt. Ze gaat bevallig staan, loopt als een mannequin naar een nachtkastje en haalt er een dildo uit. Ze doet er eerst hetzelfde mee als ze net bij mij deed, voor ze de zuignappen aan de onderkant bevochtigt en de dildo stevig op de eikenhouten vloer plaatst.
‘H-handig!’ hijg ik.
Haar giechels gaan over in steunen als ze zich langzaam over de dildo laat zakken. Dan berijdt ze het apparaat, als een paard in draf.

Na het douchen eet ik eerst wat. Dan check ik mijn email. Vreemd, geen nieuwe berichten, zelfs geen spam. Dit is nog nooit vertoond. De gedachte is onvermijdelijk: er klopt hier iets niet.

1 opmerking:

Anoniem zei

Meer, méér!!!!!
Van wat, welk gedeelte?
Dàt laat ik in het midden....