Twitter

Follow Ep_Meijer on Twitter

dinsdag, maart 06, 2007

About Asbestos & mesothelioma

Hij zag al vroeg in dat alles handel was: op vijfjarige leeftijd verkocht About Asbestos zijn moeder en zus aan een passerende oliesjeik. Wat later kwam zijn vader onder mysterieuze omstandigheden om het leven. Van diens lichaam is nooit ook maar een vezel terug gevonden, maar er gingen destijds geruchten dat Asbestos senior in onderdelen over de toonbank was gegaan.

Voortaan verkocht de piepjonge About Asbestos alles wat los en vast zat. Het verhaal gaat dat hij eens het licht van een lantaarnpaal aan een voorbijganger met een krant verhuurde.

Of het zijn Griekse bloed is dat zijn succes verklaart? Nog voor hij meerderjarig werd, deed About Asbestos de Eiffeltoren, het Vrijheidsbeeld en de strafschopstip van het Wembley-stadion van de hand, in twee van de drie gevallen zelfs meermaals.

Inmiddels wordt het vermogen van About Asbestos geschat op ruim 140 miljard dollar. Nog dagelijks wordt hij rijker met de verkoop van illusies en producten die eigenlijk helemaal nergens voor nodig zijn. De nieuwste creatie van het Asbestos-imperium is geitenkaas voor onderweg: vijf handige plakjes geitenkaas in een pakje. Voor de helft van de prijs koop je twee keer zoveel geitenkaas aan een stuk en snijd je er zelf (tien) plakjes van, maar een kniesoor die daarop let.

Wilt u het geheim van About Asbestos weten, is het ook uw wens om schatrijk te worden met luchthandel? Zijn biografie All About Asbestos, met tal van verkoopkneepjes en – trucs, is hier te bestellen. U komt dan meteen te weten wat dit stukje in vredesnaam met mesothelioma te maken heeft.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Werkt het kneepje al bij jou?

Ep Meijer zei

Nou, ik heb in ieder geval nog geen last van mesothelioma, laat staan van mesothelioma lawyers.

Anoniem zei

Oh nee, brrrr! Op die manier moet het zéker niet werken!
Ik had meer het 'klik 'principe in gedachten.

Anoniem zei

*grin* Het is weer prachtig geschreven. En ik moet me toch echt ns verdiepen in die adwoorden..

Anoniem zei

1. 7 maart 22:16 @Home, Roermond, Nederland
2. 7 maart 22:19 @Home, Roermond, Nederland
3. 7 maart 22:40 @Home, Roermond, Nederland
4. 7 maart 22:58 @Home, Roermond, Nederland
5. 7 maart 23:02 @Home, Roermond, Nederland

Veel unieke bezoekers hoor!

Ep Meijer zei

Dat iemand de moeite neemt, zeg! En ook nog anoniem. Maar ik wil het wel uitleggen, hoor. Ik heb toch nog zin om even te schrijven. Het zit zo. Ik moet mijn stukjes plaatsen met Explorer, want anders verschijnen er allerlei vreemde codes in de tekst. Soms lukt het in één keer om via Explorer in te loggen op mijn eigen weblog, maar vaker niet. Geen idee waarom, waarschijnlijk ligt het aan mijn noodbook die ik wegens omstandigheden (lees, @Home) weer moet gebruiken. Vanavond duurde het wel zes keer voor ik mijn stukje eindelijk kwijt kon. Ik werd er gek van. U, wie u ook bent, kennelijk ook. Kijk, en dat doet me dan wel weer deugd, dat er iemand is die meent mij van valsspelen te moeten beschuldigen terwijl die iemand niet eens weet wat een unieke bezoeker is. Wat een verspilling! Deze reactie uiteraard ook.

Unknown zei

Ik verdien een klein zakgeldje met dit toverwoord.

Erwin
Mesothelioma portal