Twitter

Follow Ep_Meijer on Twitter

vrijdag, februari 23, 2007

De nood van Osama Bin Laden

Wist u dat Osama Bin Laden vier vrouwen heeft? Ikzelf heb het in Frankrijk eens met drie tegelijk geprobeerd en gelooft u mij, behalve in bed was het geen pretje. Waarschijnlijk had ik het gewoon in de groep moeten gooien, zoals Bin dat ongetwijfeld heeft gedaan. Geen kunst, polygamie is normaal in sommige culturen. In mijn geval lag het wat ingewikkelder. De westerse samenleving schrijft de monogame relatie voor, opdat er ordelijk voortgeplant wordt en de handen uit de mouwen blijven. Dus wisten de drie Françaises niet van elkaars bestaan, voor hun eigen bestwil. In de praktijk kreeg het leven daardoor iets van schaken. Ik moest meerdere zetten vooruit denken, wilde ik niet als polygamist ontmaskerd worden.

Die zorg heeft Bin Laden alvast niet. Aan huisvesting heeft hij evenmin gebrek. Wel zal hij zijn vier vrouwen missen, dunkt me zo. Lijkt me stug dat hij ze heeft meegenomen naar zijn onderduikadres in Pakistan, want die sliert burka’s zou maar opvallen. Zou hij wel eens masturberen? En waar denkt Bin dan aan?

In slow motion zakken de twin towers, de peniskokers van de westerse samenleving, in elkaar.

Nee, dat lijkt me nu typisch een beeld dat synoniem is met impotentie. Trouwens, volgens de Koran is masturberen haram, verboden dus, al zijn er schriftgeleerden die in het geval van vrijgezelle mannen in nood een oogje toeknijpen. Islamina’s hebben kennelijk geen lustgevoelens en worden nergens genoemd, ja als meewerkend voorwerp, de akker namelijk waarin de man dient te zaaien. Maar goed, er zitten mazen in het net. Vrijgezelle mannen mogen in noodgevallen onaneren.

Bin Laden heeft duidelijk met zo’n noodgeval te kampen. Jarenlang lekker de akkertjes inzaaien en het dan ineens zonder zijn harem moeten stellen. Hij is in overtreding wanneer hij als getrouwde moslim zijn werkloze roede beroert. Dan namelijk eert hij zijn vrouwen niet. Maar dat is juist het punt: waar zijn ze? Technisch gesproken is onze vriend Bin Laden dus opnieuw vrijgezel en durf ik te wedden dat hij af en toe stiekem het plafond van zijn grot wit. Nogmaals, waar fantaseert hij dan over? Ik bedoel, van een vrouw in een burka krijg je hem niet omhoog, daar zijn die soepjurken voor bedacht. Zou het dan toch waar zijn wat ze over moslimmannen zeggen, ziet Osama Bin Laden al masturberend een kinderboerderij voor zich, met allemaal schattige geitjes?

5 opmerkingen:

Anoniem zei

He gatver Ep, met mijn veel te levendige visualisatie vermogen zie ik meteen een letterlijke druipgrot voor me...

Anoniem zei

Hoe gaat het dan met jou missie als monnik?
Floddertje

Ep Meijer zei

Maak je geen zorgen, ik kom ruimschoots aan mijn trekken.

Anoniem zei

Goddank, je bent bekeerd.

Anoniem zei

Ha die Ep,


Typisch weer zo een gevalletje.
De reden waarom mastruberen niet toegestaan is is omdat het het schadelijk is voor de gezondheid.

Namelijk omdat:

· De scherpheid van het gezichtsvermogen worden verminderd.
· Tevens veroorzaakt het zwakheid op de zenuwenstelsel.
· De geslachtsdelen groeien niet goed
· Een aandoening in de teelballen waarbij de man heel snel een erectie kan krijgen
· De onderste deel aan de wervelkolom verzwakt waardoor men regelmatig rugpijn krijgt
· Tevens worden het sperma van dik en troebel naar doorzichtige zwakke water waar de spermacellen ontbreken Dit beinvloed het nageslacht, waarbij de kinderen zwak en dunnetjes worden geboren en zo blijven, de hersenen kunnen zo beinvloedt worden wat als gevolg heeft dat het denkvermogen vermindert." (Jou geval misschien?)

En het is niet zo dat de geleerde een oogje dichtknijpen voor de man bij hoge nood. De man dient zelf de zedelijke gedachtes te voorkomen. Onze profeet zei voor het voorkomen hiervan moet je vasten of trouwen dus dit geldt zowel voor de man als voor de vrouw!

Maar ik moet je er wel bij zeggen dat ik het heel erg pervers van je vindt om te denken aan de seksleven van wie Ousama Bin Laden. Ik bedoel maar zijn al je seksfantasieen opgeraakt dat je jezelf gaat voorstellen hoe die van Bin is.

Any way van een vrouw in burka krijg je hem niet omhoog je zou je toch moeten indenken dat een vrouw heel anders is thuis dan op straat. Oftewel een nette dame op straat en een BEEST in bed. En geloof me moslims staan bekend als konijnen dus voor je volgende keer weer een onzinnig stuk tekst plaatst zet er wel bij hoe en waarom? Zodat je minder dom overkomt!

Kennis is Macht!

Adios Eppie!