Twitter

Follow Ep_Meijer on Twitter

zondag, mei 20, 2007

Mijn lieve Bokito

Het gaat goed met me, hoor. Ze hebben me een kamer met uitzicht op kantoorgebouwen gegeven en ik heb heel veel bloemen gekregen. Ik weet zeker dat ook jij erg van de geur zou genieten.

Ben jij intussen een beetje van de commotie bekomen, nog hoofdpijn van de verdoving? Ik hoop maar dat ze je snel weer naar buiten laten, zodat je aan de bezoekers kunt laten zie hoe mooi en vooral sterk je bent.

Ik kan daar inmiddels van mee praten. Nog kan ik voelen hoe je me oppakte, alsof mijn gewicht er helemaal niet toe deed. Kort daarop verloor ik het bewustzijn. Dat is best jammer, want als ik heel eerlijk ben was ik niet alleen bang. Ergens diep van binnen genoot een prinsesje intens. Ze zweefde in de krachtige armen van haar ware…

Nee, ik neem je niets kwalijk, lieve schat. Ik begrijp best wat je bezield heeft. Al die keren dat ik mijn hand op het gras legde en jij precies hetzelfde deed. Al die keren dat ik naar je lachte. Altijd lachte je terug. En dat was heus niet omdat gorilla’s nu eenmaal hun lippen optrekken als dreigement. Normale gorilla’s misschien. Maar jij bent anders, je bent onder mensen opgegroeid, je bedoelde het lief. Geef het maar toe, je wilde me in je harem, hè?

Nee, ik verwijt je niets. Zoals ik ook tegen de grootste Nederlandse ochtendkrant heb verteld, je bent en blijft mijn lieveling. Wist je trouwens dat je wereldnieuws bent? Je wordt vergeleken met King Kong! Ik ben reuzetrots op je, mijn beroemde schat. Zodra ik op de been ben, kom ik je weer toelachen. Ik kan er haast niet op wachten. Jij?

Dikke kus,

Je mensenliefje

5 opmerkingen:

Anoniem zei

je bent een trut hoe kan je een aap zoiets aandoen ik heb gewoon medeleiden met die aap ben je wel goed in je hoofd je hebt hem samen met die kinderen uit staan lokken

Anoniem zei

ik ben het met anoniem eens...je bent echt een gestoorde seniele vrouw die al 500 jaar over haar menopauze heen is en geen reet te doen heeft....ga rumikubben ofzo en niet die aap irriteren en pesten met je kuthoofd het is gewoon jouw schuld dat die gorilla ontsnapt is ben je seniel ofzo GORILLA'S LACHEN NIET DIE LATEN HUN TANDEN ZIEN ALS ZE BOOS ZIJN EN DAT ZOU JE MOETEN WETEN OMDAT JE ZO'N DOWNIE BENT DAT JE HEM AL IN BERLIJN STALKTE JE BENT EEN SCHANDE VOOR NEDERLAND EN JE HEBT VEEL MENSEN INCLUSIEF KINDEREN IN GEVAAR GEBRACHT....stop ermee...en p.s. hou je van tennis, NOU JE KAPSEL IS EEN ACE

Ep Meijer zei

De mevrouw in kwestie schijnt haar man nog om hulp te hebben gevraagd. Zijn antwoord: 'Zeg maar dat je hoofdpijn hebt, dat zeg je tegen mij ook altijd.'

Anoniem zei

Ik begrijp u wel, u dacht dat Bokito u lief vond, maar als ik u was zou ik niet meer naar hem toe gaan hij werd gek van u... Hij liet zijn tanden zien omdat hij boos was!!! Honden grommen toch ook.. dan lachen ze je ook heus niet toe:S U moet hem gewoon met rust laten, daarlijk moet hij ingeslapen worden door jou..........Als je echt van hem houd laat je hem met rust

Anoniem zei

ik zelf ben ook een apenliefhebber en kan de emoties dan ook wel begrijpen van deze vrouw,wat mij persoonlijk erg irriteert is de manier waarop ze er mee omgaat..je zou toch zeggen als je als je beweert zo een goede band met deze mensaap te hebben dat je op zn minst uitzoekt hoe en wat voor gedragingen hun leven bepalen ik zelf heb nog nooit een van de gorilla vrouwtjes zo met een zilverrug zien omgaan dus vraag je s af of r respect getoond wordt aan deze leider..persoonlijk zie k t r niet van af...in amsterdam hadden we ivo(leeft nu in berlijn) ivo was gek oop blonde dames en kwam dan ook zeker een verleidings poging ondernemen maar elke keer als hij zo dicht bij kwam staan dwong hij voor mijn gevoel zo veel respect af dat ik m nooit lang aan kon kijken al had ik t gewild...plus ik heb wel research gedaan...en alleen maar al door te observeren valt t ieder vast op dat zoals ik al eerder zei geen vd vrouwtjes zo met hun leider omgaat..dus ja bokito moest uiteindelijk deze vrouw op haar plaats zetten...was ze direkt stil geweest tijdens deze aanval dan had hij haar al veel eerder los gelaten en was de schade beperkt geweest..ook dat had ze kunnen weten met wat research...kan de gevoelens van deze vrouw nog wel ergens begrijpen....emoties nemen nou eenmaal en loopje met de mens(aap)