Twitter

Follow Ep_Meijer on Twitter

donderdag, mei 03, 2007

In de aanbieding

Met gemak zou ik vandaag een actueel stukje uit de mouw kunnen schudden. Zo zou ik het nieuws op de hak kunnen nemen dat de Dam is uitgeroepen tot het meest hak-onvriendelijke plein van Nederland. Of ik laat mijn licht schijnen over het gegeven dat voetgangers in steden in de loop der tijd sneller zijn gaan wandelen, hakken of geen hakken.

Maar nee. Ik heb iets beters te doen. Voor deze keer zet ik mezelf eens in het zonnetje.

Allereerst is kabouter Plompzak al een tijdje op zoek naar een huurder voor zijn fantastische vakantiehuisje alhier. Met andere woorden, ik zoek een sponsor voor dit weblog. Uiteraard staat daar dan de nodige exposure tegenover.

Verder ben ik ook zelf in te huren. Voor een geringe vergoeding plus reiskosten kom ik graag een onvergetelijke lezing verzorgen. Natuurlijk maak ik even graag mijn opwachting bij leeskringen, om van gedachten te wisselen over mijn boeken.

Dan is er mijn pen nog. Op papier kan ik alles. Jaarverslagen, brochures, advertenties, op maat gemaakte boekwerken, columns, je kunt het zo gek niet bedenken of ik maak er tegen een redelijk honorarium iets bijzonders van.

Wat let u? Neemt u gerust vrijblijvend contact met me op.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

En, loopt het al storm??

Ep Meijer zei

Nou, je bent de eerste die reageert (waarvoor dank trouwens).