Twitter

Follow Ep_Meijer on Twitter

dinsdag, augustus 21, 2012

Een hoogst noodzakelijk Post Scriptum

Vergeeft u me dat ik me nogmaals meld, ditmaal niet vanuit Londen, maar vanuit het idyllische Pinksteradeel, mijn woonplaats. Er is in de media inmiddels zoveel commotie ontstaan rond mijn persoon dat ik wel in het geweer moet komen. Tijd voor duidelijkheid, dames en heren. Punt 1. Het is pertinent onwaar dat ik mij na de sluitingsceremonie met de stokjodeldames in de slaapverblijven van het Olympisch Dorp heb opgehouden. De waarheid is dat ik de hele nacht met Baby, Ginger en Posh heb doorgebracht, in de Presidential Suite van het Savoy om precies te zijn; Scary en Sporty deelden overigens een tienbeurter. Punt 2. De Nederlandse sierbrei-equipe kampeert niet in mijn achtertuin, maar bij mijn buurman boer Krelis. Punt 3. In tegenstelling tot wat de Telepost beweert, leg ik geen eieren. Evenmin heb ik 17 langbenige secretaresses bezwangerd tijdens mijn tijd als Directeur-Generaal van het Ministerie van Uitzonderingen. Zoals mijn trouwe lezers weten vervulde ik die functie bij het Ministerie van Oeverloze Zaken. Punt 4. Het gerucht als zou ik aan de verkiezingen mee willen doen onder de vlag 'Nationaal Belang' is volkomen uit de lucht gegrepen. Politieke ambities zijn mij vreemd, ik ben meer van de matrasakkoorden. Tot slot punt 5, de wat mij betreft meest delicate kwestie: niets, maar dan ook helemaal niets heb ik te maken met de ontvoering van het Higgs-deeltje. Vanuit Pinksteradeel, hopelijk voor het laatst, uw ir. Sicco deQuadsteniet

Geen opmerkingen: