Twitter

Follow Ep_Meijer on Twitter

dinsdag, juni 12, 2007

Werk in uitvoering

Sorry, even wat minder vaak een nieuw stukje hier. Het is niet dat ik stop met bloggen, hoor, maar de frequentie zal niet meer zo hoog liggen als mijn verstokte fans gewend zijn. De reden is een nieuwe roman die veel van me vraagt. Misschien laat ik u af en toe mee lezen, misschien ook niet. Kijkt u intussen naar Radio Bergeijk (maandagavond op Nederland 3), Little Britain (vrijdagavond op Nederland 3) en blijft u klikken, wat er ook gebeurt (in dier voege kan ik hierbij reeds bekend maken dat ir. Sicco de Quadsteniet samen met sergeant Harry Bombrief een staatsgreep schijnt te beramen; vreest u niet, maar als u geld over heeft voor een schuilkelder, zou ik daarvoor gaan in plaats van in de Chinese economie te investeren, wat hoe dan ook een riskante beleggingsstrategie is - beseft u wel dat als het zo doorgaat, de Chinezen tegen het jaar 2043 de helft van de wereldbevolking uit zullen maken? Aldus gegevens van het onderzoeksbureau voor nutteloze edoch verstrekkende zaken Graaf, Spit & co, dat zoals bekend namens Groeten uit de Goot niet aflaat om de onderste steen boven te halen. Het laat zich raden dat al die Chinezen behoefte aan Lebensraum gaan krijgen. Rara, waar. Kortom, als u wilt dat uw kleinkinderen geen Kantonees spreken, koopt Hollandse waar, mijn boeken bijvoorbeeld, afgezien van United Wraps dan, want ik heb geen idee hoe dat werkje op mijn naam komt).

Verder veel leesplezier!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

hahaha, geweldig dit!!
Succes enzo....Je weet het wel.

Anoniem zei

ben jij bij radio bergijk betrokken? ik hoorde het toevallig laatst, en mn zus heeft een sticker van radio bergeijk op de auto ;-) (dit was een mededeling in het kader van het blogbesluit der regering!)

Ep Meijer zei

Nee, lit, ik ben niet bij radio Bergeijk betrokken. Was het maar waar! Het is namelijk echt smullen, eerst op de radio en nu op tv.