Twitter

Follow Ep_Meijer on Twitter

donderdag, januari 08, 2009

Jungle Jane



Balen. Had ik me nog zo voorgenomen om in 2009 geen humor ten koste van anderen te bedrijven, komt dit bericht voorbij.

Nee, het is niet Rachel Hazes die bij belangrijke keuzes terzijde wordt gestaan door de geest van haar Dre. Hij laat het licht flikkeren en soms valt er zelfs een schilderij van de muur. Luister maar goed naar hem, Rachel, bij leven was het al de vraag of de alcohol nog enige hersencellen intact had gelaten.

Ik wil het ook niet over de Amerikaanse kleuter hebben die op zijn oppas schoot noch over een Britse man die al twee jaar de hik heeft. Iemand zou op het idee kunnen komen om die man eens flink te laten schrikken. Een foto van Rita Verdonk zou wonderen doen.

Dat Frans Bauer weer onder het mes moet? Of hij nou een ingescheurde meniscus heeft of niet, je moet ervan houden. Ik behoor niet tot de categorie van mensen die van Frans Bauer houden, laat dat duidelijk zijn. Sterker nog, als ik ooit president van Nederland word (wat God verhoede), mag hij niet meer zingen anders dan in een (honderd procent geluiddichte) badkamer op straffe van standrechtelijke executie per overtreding.

Uit onderzoek namens de Vara-gids komt Andries Knevel als vrouwonvriendelijkste presentator uit de bus. Wat nou vrouwonvriendelijk, omdat zijn achternaam iets van bondage suggereert? Toevallig is Andries Knevel voor beide seksen een kwelling, sommige onderzoeken zijn zo overbodig, ik ga het er maar niet over hebben.

Bijna liet ik me verleiden. Maar nee, het nieuws dat Georgina Verbaan haar stem aan een poes leent, laat ik ook aan mijn neus voorbij gaan. Mijn meetkundige beschouwingen dienaangaande zouden gratuite zijn en te voor de hand liggend.

Ik zal het maar verklappen, het onderwerp van dit blogje is een vrouw die niet eens bestaat. Ze heeft nooit last van PMS en ze lacht je altijd vriendelijk toe. Je moet haar alleen wel even opblazen voor gebruik. In Australië is er een man die het op haar gemunt heeft. Telkens als hij haar te pakken krijgt, neemt hij haar. Daarna laat hij haar leeglopen en gaat hij op jacht naar het volgende exemplaar. Ik gok erop dat hij hoopt dat er één tussen zit die zich tot leven laat pompen. Waarschijnlijk zal zijn DNA hem voordien verraden. Toch heb ik die van mij veilig opgeborgen onder het matras. Datzelfde raad ik u aan. Je weet maar nooit.


© Ep Meijer 2009

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Gratuite inderdaad om mij weer eens neer te zetten als het soort vrouw waarvoor geldt dat honderd pond zout nog niet dorstig maakt. Ik heb het je al eerder geschreven, Ep, en ik herhaal het nog maar eens een keer: ik ben een vrouw en daar ben ik trots op, net zoals ik dat op Nederland ben.
Evengoed liefs,

Rita

Ep Meijer zei

Nou Rita, neem een voorbeeld aan Erica. Zij was, anders dan jij, al leuk als zeekoe. Nu oogt ze zelfs prettig!

Liefs,

Ep