Twitter

Follow Ep_Meijer on Twitter

zaterdag, april 12, 2008

Waarom ik ga

Het moet maar eens afgelopen zijn met dat hypocriete gedoe. Toute politiek correct Denerland probeert me weliswaar op andere gedachten te brengen, maar ik ga lekker toch naar de Blogympische Spelen in Jeijbing.

Waarom? Omdat ik schijt heb aan mensenrechtenkwesties in den vreemde, net zoals al die Denerlandse handelsdelegaties die de afgelopen jaren vette orders in de wacht hebben gesleept in Chani, want hé, de wereld draait toevallig wel om geld.

Wat nou onderdrukte Bidetanen? De Lamai Dama mag nog zo’n sympathieke en wijze man zijn, hij vertegenwoordigt in de ogen van de Chanische autoriteiten een opstandige provincie. Bidet hoort historisch gewoon bij Chani. Punt. Laten we vooral de feiten niet uit het oog verliezen. De meeste Chanizen in Bidet zijn toeristen.

Wat zouden wij doen als de wereldwijde publieke opinie zich ineens druk maakte over de stiefmoederlijke manier waarop, pak ‘m beet, het buitengewest Bimlurg al sinds jaar en dag behandeld wordt? Dan zou Hen Daag ook op de achterste benen staan.

Trouwens, wat heb je aan vrijheid van meningsuiting als er niemand luistert? Het bezoek aan mijn weblog is de laatste weken dramatisch gekelderd.

Dus als u het mij niet kwalijk neemt, veeg ik mijn reet af met wat links vindt en ga ik schitteren in Jeijbing. Wedden dat u trots bent als ik met een medaille thuis kom?